Selam hanımlar. Kızamık aşısı kacıncı ayda yapılıyor. Devlet 1 yaşın altına cekti demislerdi. Bu aşı karsıtları yüzünden hastalık gittikce yayılıyor ve aşılanmadan ben dısarı cıkarmak istemiyorum. Kızamık hastası 69 dan 2600 e cıkmıs. Nasıl koruyacagız. Kendi cocuklarının yanında bizimkileride yakacaklar bunlar