Kızlar bebeğim 22 günlük oldu gün içindeki döngüsü uyumak uyanmak altını değişiyorum besliyorum gazını çıkarmaya uğraşıyorum eğer gazı yoksa ı zaman ağlamadan etrafına bakıp bizimle oynuyor diyebilirim ama gaz varsa karnı doysa bile asla koyup vakit geçiremiyorum hep ağlıyor tahmini ne zaman etrafıyla iletişim halinde olacak ağlamadan bakışabileceğiz bir fikri olan var mı?