NariNariKiminYari kimbumadam yaa bu yazılı olmayan kural zaten düzler kıvırcık ister kıvırlar düz ahahahha fark ettiysen bütün fotoğraflarda düzdü saçım 🥲 güzel dalgalı olsa ona da okeyim ama inanılmaz kabarık bir saçım var çok kötü gözüküyor 🫶🏻
kimbumadam NariNariKiminYari benimki de kabarık dümdüz değil dalgamsı😂 Saçlarım çokta sağlıklı değil zaten Dalgalı seviyorum ama ya tuba büyüküstün zeytin reçelindeki saçları mesela off
NariNariKiminYari kimbumadam kız zeytin reçeli nee ahahahaha evet güzel duruyor o da ama benim saçım kısa öyle böyle kabarmıyor görsen şok olursun bonus gibi ahahahha
Zeliff kimbumadam bir aydır kuaföre gideceğim diyorum inşallah güzel olur. Gerçi saçım çok çabuk uzar benim olmazsa da denemiş olurum
NariNariKiminYari melekayaz_76 kabarıklığını baya bir aldı ama tam olarak düz değil. Düzenli olarak yaptırdıkça jilet gibi düz oluyormuş
Alerjikrinit kimbumadam ben fön çekmiyorum saçım ne düz denir ne dalgalı ama tarıyorum kuruturken en düzgün duran o. Toplayınca güzel oluyor
Zeliff kimbumadam şehir dışındayım önümüzdeki hafta döneceğim inşallah kuaförden çıkınca sonucu yazarım ☺️
Diva kimbumadam perçem çok severim saçlarım dalgalı hanı böyle çok değilde hafif bir dalgası var hiç fön çekmem