3 sezaryen doğum yaptım en sonuncusu 25 yıl önce ama artık regl ağrısı aşırı oluyo hiç doğum yapmadan ilk gün ağrım olurdu artık 2. Günde oluyo ve bazen inanılmaz baş ağrısı oluyo eskiden böyle değildi sizde de oldu mu acaba yoksa bi doktora mı görünsem bilemedim