Kızlar uyuyordum yan tarafıma döneyim derken bi an karnıma sancı girdi dönemedim karnım taş gibi belimde şuan aşırı sancı var karnıma doğru yayılan yürüyemiyorum gözümden yaş geliyor resmen oturup ağlayacam karnım Taş gibi 35+4 haftalığım normal mi böyle olması bi anda yürüdükçe oturdukça sancı yapıyor ayaklarıma doğru uyuşma var vücudum uyuşuyor karıncalanıyor şimdi gitti ama 5 dk sonra filan tekrar aynı sancı giriyor 40 derece sıcaklıkta ki hava da resmen üşüyorum titreme var doğum belirtisi mi karnma masaj yapıyorum ovalıyorum yürüyorum ana geçmiyor mide bulantısı da oluyor