Bebeğim bugün 6 aylık oldu. Hem mama hem meme gidiyoruz. Hipp kullanıyorum mama olarak. 20 gün öncesine kadar 2 3 günde bir kaka yapardı ama kabız değildi rahat yapıyordu. Son 20 gündür nerdeyse her beslenme sonrası kaka yapıyor. Bi günde 5 Defayı buluyor. Sağlık ocağındaki hemşiremiz çok kaka yapması ii beslendiğini gösterir. Mukus ve sulu yapmuyosa sıkıntı olmaz dedi. Ama sanki arada mukuslu ve az da olsa sulu yapıyor. Mukusku ve sulu kaka neyin belirtisi olabilir ki. Arada ek gıda olarak yoğurt meyce püresi sebze çorba vs. Veriyorum.kafamda deli sorular. Mukus ve sulu kaka bağırsaj enfeksiyonuna mı işaret. Yani çocukta huzursyzluk vs de yok. Yaşayan var mı 😕