Merhaba anneler, benim kızım şuan 3 aylık Ek gıdaya geçişimiz kış ayına denk geliyor . Sizce yaz meyvelerinden ( şeftali , erik vb) ve sebzelerinden bebeğim için buzluk hazırlığı yapmalı mıyım? Yoksa bebekler mevsimine göre taze taze mi beslenmeli ? Verebileceğiniz tavsiyeler var mı?