Kızlar 2 yaşta toplamda16 diş olması, 2 yaştan sonra da üstte 2 altta 2 daha eklenerek çocukluk çağında toplamda 20 diş olması lazım diye biliyorum. Kızımın üst dişleri tamamen çıktı. Alt çenesinde ön 4 dişin yanlarında 2 şer tane diş olması gerekirken sağ tarafında 1 tane var. En son dişi 18 aylıkken çıktı. Normalde dişler Çifter Çifter çıkar. Bu zamana kadar bekledim çıkar diye ama hala çıkmadı. Geçen ay 2 yaşına bastı. Bütün dişleri normal zamanında Çifter Çifter çıktı. Bir tek bu dişi kaldı. Acaba çıkar mı tek olarak? Doktora götüreceğim ama merak ettim benzer durumu yaşayan var mı? sebebi ne olabilir?