babyboy_35 Alerjikrinit evet 40 gün şohusalık sürecimde 20 gün annem kaldı sonra ki 20 gün sabah geldi akşam gitti ve ben hiç uyumadım en ufak sesine kalkıyordum hala daha öyleyim
cerkezkizi59 babyboy_35 bende ayniyim ya birinin kucağında beş dakikada fazla durması çok ben bunaltiyor sinir yapıyor ama herkes yargılıyor benide