Buglem_ylmz Kızlar elinde fazladan aptamil pregomin as olan var mı varsa kargo ücretini karşılarım raporumuz var ama ocağın başına kadar alma hakkım yok ve maması bitti kızımın elinde olan varsa lütfen yollayabilir mi
Ekaya Buglem_ylmz bende var ama kargoya gidip gönderme imkanım 0 çocuğum hiç durmadığı için evden çıkmıyorm
Rzgr Ekaya bende alerjik mama gondermistim bir anneye cikmam imkansizdi. Esimde iste oldugu icin veremezdi. Kargoyu aradim mamalari paket yaptim 1 saat icinde gelip aldilar.
Buglem_ylmz Gerçekten öyle bi imkan varsa kargo eve geliyorsa çok büyük sevaba girersiniz Bi de hasta ek gıda da yediremiyorum emmiyorda Bi tek o mamayı yedirebiliyorum 😏
Buglem_ylmz Guldas onu da denedim ama vermediler raporsuz veremeyiz depodan geliyor filan Bis sürü bişey anlattılar
Buglem_ylmz 25634700 çok teşekkür ederim Allah razı olsun ❤️ ıntagram var mı acaba oradan yazayım adresi size