Merhabalar anneler 3,5 aylık oğlumu lokal anestezi ile sünnet ettirdim. Sünnetten 2 saat sonra cocuk mosmor kesildi. Kan gazında methemoglobinemi değeri %20lere yükselmis. Yani kanın oksijen yaşıyan elementleri ölmüş. Allahtan hastanedeydik apartopar müdahele edilip yoğun bakıma alındı. Şuan cok sukur iyiyiz.
Oğlumun lokal anestezi olan lidokoine hassasiyeti varmış. Sadece c vitamini ile tedavisi yapıldı. Sonrasında araştırmalarıma göre bu durumu yaşayan o kadar cok bebek varmış ki size anlatamam. Bir coguda muayenehanede veya evde sunnet ettirip cocugun morarması ve solunum durmasıyla acile başvuranlar. Yogun bakımdaki doktor eskiden sunnetten sonra öldü denilen cocukların sebebi hep bu yuzden dedi. Zamanla bu durum gidiyormuş (mesela buyukken sunnet ettirsem boyle olmayabilirmiş) en buyuk şansımız hastanede olmak ve deneyimli doktor tarafından anında teşhis edilmesi.
Siz siz olun sakın ama sakın benim başıma gelmez demeyin ve SAKIN çocugunuzu hastane dışında sünnet ETTİRMEYİN. Allahtan hastanedeydik ve anında mudahele edildi ya bir ozel doktorun muayenehanesinde yaptirsaydik? Ya islemden sonra hemen eve gelseydik?
Allah tum çocukları korusun