hazili Kizlar mama ile beslenen alerjik bir bebegim var doktorum 4. Ayda ek gidaya baslayabilirsin dedi 4. Aya girdik cok mu erken sizce beklesem mi?
annecibebe hazili Benim bebeğimde mama ile besleniyor 5.5 aylık şuan doktor yeni başla dedi ama ben erken olduğunu düşünüyorum hala 6 ideal gibi 4 daha bi erken
elifnrr Bence doktorun ne söylediği daha önemli bebeğini görmüş sonuçta yada başka bi doktora dağa götürün bence