Bebegimben1 Normalde doğumdan sonra da asla reglm düzensiz değildi. Gebelik testi yaptım evde negatif çıktı dün. Kan tahlili vermeli miyim. Gebelik beklemiyorum da 😂😂
Feyzosumunannesi Bebegimben1 10 gün gecikti iki gündür de kahverengi leke geliyor ahah test bile yapmayan ben 🫠
_YanakReisinAnnesii Bebegimben1 benimki de bu ay 5-6 gün gecikti nasıl streslendim. Gidip test alıp yaptım negatifi gördüm birkaç saat sonra adetim gelmeye başladı 😂
Feyzosumunannesi Bebegimben1 Spiralime güveniyorum inşallah beni hayal kırıklığına uğratma,ama geliyor gibi sancilarim ve akintim var
Bebegim3535 Bebegimben1 benimde bu ay 6 gün gecikti. Doğumdan sonra çok düzenliydi ki benim hamilelik olasılığım yok tüplerim bağlı. Sanırım mevsim geçişinden kaynaklı