Kızlar bebeğim 1 yaşında uzun zamandan beri bebeğim emmek istemiyordu artık hiç tutamıyorum memede emmek istemiyor çok hareketli sütüm az ama ne alırsa kârdır diye emzirmeye çalışıyorum günde 3 kere emziriyordum ama bende çok yoruldum emzirmeye çalışmaktan bıraksam emzirmeyi diye düşünüyorum mama da içiyor zaten birkaç ay daha mı uğraşsam yoksa bırakmalı mıyım😔