Bebeğim 21 aylık olacak bezini çıkartmaya çalışıyor sürekli, kakasını çoğunlukla söylüyor ve bikaç gündür sabah bezi kuru kalkıyor. Acaba bunlar bırakmam için belirtiler mi? Yavaştan alıştırsam mı. Acelem yok bebeğim hazır olunca zorlamadan bıraktırmak istedim hep bezi istemeyince başlasam mı erken mi bilemedim