Rukiye-123 şaşılık hemen bı anda duzelecek bir sey degıl zaten onemli olan gozlukle toparlaması zamanlada buyudukçe kaslar gelıstıkçe toparlayacak ama numaralar cıdden cok dusuk benc3 ameliyat olmamalı bız 4 aylıkken 4 numaraydı gozlugebasladık en son 8 e kadar cıkmıstı ameliyat dedıleren son cok doktor arastırdım huseyın hocaya gıttık dedı bı sansınuz daha var dogru numaraları verdı ayrıca astıgmat varmıs hıc bır doktor demedı bunu bıze, adamın verdıgı gozlugu kullandıkça gercekten duzelmeye basladı 6 ayda kontrol var genelde 5. Ayda numaralar degısıyor yenı numarasını takınca toparlıyor, en son ameliyat olma durumu olabilir demıstı 1 hafta oldu gidelı kapama tedavısine 3 ay sonra tekrar gıdeceguz