Akasyaa merhaba kızlar bizimde bugün 3. gün aynı şeyleri yaşayacak mıyım merak ediyorm ilk gün halsizdi uyumak istiyordu hep uykusundanda ağlayarak kalkıyordu akşama ateşi 37.8 oldu calpol verdik snr o gece sürekli gözleri açamıyor ama ağlıyordu bide bizim kaka problememiz var yapamıyor sanırım ikisinin huzursuzluğu karıştı anca ayağımda sallayarak sakinleştirdim dünde hiç uyumadı sürekli mırıldandı kucağımda uyuyordu yatağına koyunca uyanıyordu şükür gece güzel uyudu bugünde sabah biraz mırıldandı ama yine uyuttum güzel uyudu her aşı böyle geçicekse işimiz var normalde çok neşeli bir çocuk 2 gndür gülmesi bile ağlamaklı inşallah geçer 😩