aybikreis ada99 Bunun ikisi de doğru. Yalnız, yalın tek anlamında kullanılıyor. Yanlız, yanılmak anlamındaa(mesela, o öyle olmaz yanlız diye söylenir)
Simsimy Karla Ben dikkatsiz bir edebiyatçı memnun oldum 😂 Sosyal mecralarda salıyorum valla ya. Millete falanda karışmıyorum. Kelimeleri doğru yazsak yeter mantığındayım ahahah
AntiSosyallKelebek Karla De da ekleri çok yormuyor ınsanı ya😂 mesela bırı bir cümle kurmuş her kelimenin ortasına . Koymuş duraksaya duraksaya okumuştum 😂