SiprayiL Simsimy illa ki yanlış yazdığımız özellikle kısalttığımız oluyordur ama bazıları cidden gözümü kanatıyor 🫣
PamukPrensesannesii 3kedili2bebekli çok özür dileyerek 3. düzeltensiniz bakalım kaç kişi daha düzeltecek 🤣
3kedili2bebekli PamukPrensesannesii fark etmeden olmus görsem hiç duzeltmezdim kusurabakmayin şimdi dikkat ettim 😂
myferimah AntiSosyallKelebek öğrenelim değil de düzeltelim olacaktı Çünkü herkes zaten doğrusunu biliyor işine gelmiyor 😅