Mrveaa Arkadaşlar 3 aylık kızım var toka takmak toplamak istiyorum saçlarını siz kaç aylıkken bu tarz şeyler yaptınız
Ikrazumra19 Mrveaa ben o donem takmamistim bingildak henuz cok yumusak diye cesaret edemedim cani yanar diye ama bandana takiyordum o donemde
[silindi] Mrveaa Şu minik tek kullanımlık lastikler var ya onlarla toplayabilirsiniz canı da acımaz bıngıldağına falan da zarar gelmez. Kızım yok ama görümcem böyle yapardı bi fikir olsun diye söyleyeyim dedim
Mom022 [silindi] ben doğduğundan beri takiyorum çıtçıtlı olanları cok kullanıyorum dikkat ettiğin sürece bir şey olmaz
Seydameva Mrveaa 8 aylık falan olduğunda çok nadiren takardım şimdi 13 aylık bu zamana kadar toplasanız 10 kere bile takmamışımdır yazık kafaları ağırır diye düşünüyorum birde direk alıp ağızlarına atıyorlar çok dikkat etmek gerekiyor 🥰
Gizoli Mrveaa ben 4 aylıkken topladım bol bol ama çünkü gerçekten çok fazlalardı ve gözüne çok giriyordu şöyle diyim 6. Ayında iki yanına toplayabiliyordum
Mihraninannesi Mrveaa kizlar bandanalari nerden aliyorsunuz bende istiyorum uygun fiyatli ve guzel bandanalar 😄
Mrveaa Bizim kızın saçlarını arkadan ufak lastik tokayla topluyorum at kuyruğu gibi çok güzel duruyor ama işte kafamda soru işareti oldu ne kadarlıkken takılır diye fazla sıkı bağlanıyorum zaten