10 günlük bebeğim kakasını yaparken çok zorlanıyor. Ikiniyor ama yapamiyor. Kabız da değil.yapinca sulu bir şekilde yapiyor. Ben sürekli destekliyorum bacaklarını kaldirarak ama yinede çok zorlanıyor. Kabız gibi ıkınıyor. Başına böyle birsey gelip çözüm bulan varsa yardımcı olabilir mi ?