Kızlar eylülün ilk haftası tatile gidicez bebeğim 16,5 aylık ve emziriyorum öyle lıkır lıkır değil sütüm ama emziriyorum yine de. Ama adetim tatil zamanına denk geliyor. Adet geciktirici primolut kullansam süte geçer mi çok kullanmıycam zaten belki 3 gün falan. Kullanan oldu mu aranızda ??? Veya başka önerisi olan varsa dinlerim… 🌸🌸🌸😊😊😊