fatmayalcin Merhaba kızlar 2 ay 27 günlük olduk ama bebeğim kabız oldu ilk defa anne sütü veriyorum ek.olatak günde 1 sefer Aptamil mama veriyordum ama 2 gündur vermiyordum ama kızım bugün kabiz oldu ne yapabilirim yardımcı olursaniz sevirinim
smnbr fatmayalcin Benim bebeğim de böyle durumlar yaşarken çok ama çok az zeytinyağı vermiştim o dönem Rahatlatmıştı
smnbr fatmayalcin Benim bebeğim de böyle durumlar yaşarken çok ama çok az zeytinyağı vermiştim o dönem Rahatlatmıştı
hazili fatmayalcin de osman gonulal cocuklarda seyrek kaka yapmayi kabizlikla karistirmayin diyor kabizlik sert ve zor diskilama zaten sivi ile beslenen bebeklerde kabizlik gorulmez mamaya alisik olmadigi icin oyle olmustur sindirim sistemi toparlayip yapar kakasini 10 gunden sonrasi sorun olarak bakilir iciniz eahat etsin isterseniz azicik zeytinyagi verin