Ben gündüz uykusuna geçtiğinde ilk balkona kaçıyorum (emzirmiyorum) çünkü bebeğim uyanıkken içemiyorum etkilenmesin diye. Sonra da eksik kalan ev işlerini hallediyorum özellikle tuvalet ve banyoyu temizliyorum çünkü bebeğim uyanıkken diğer odaları halledebiliyorum, oraları çamaşır suyu ile temizlediğim için bebeğim varken halledemiyorum eğer dus alacaksam banyoya gidiyorum. Geriye kalanı bebeğimin ayı büyük diye bir şekil oyuna vurup hallediyorum. Gece uykusuna geçince de eşimle hemen abur cubur hazırlayıp film veya dizi izliyoruz 😁 sizler neler yapıyorsunuz?