Ednurr7 benimki de 2,5 aylık artık bıkıp usandigim için rutin olusturmaya çalışıyorum. Çünkü hele gündüz uykusu hiç yok. Ya memede ya kucakta uyuyor o şekilde olunca yerine koyunca uyanıyor. Artık emzirip biraz oynayıp 1 ya da 1,5 saat kadar uyanikliktan sonra yarım kundak yapıp beşigine koyup sallıyorum uyuyakaliyor tabi aralarda kalkma girişimi yapıyor o oynastikca sallıyorum bu şekilde 2 saat kadar uykuda tutuyorum. Yoksa bütün gün sabahtan akşama kadar tüm yaşamsal faaliyetlerim duruyor ağzıma su bile koyamiyorum. Bakalım inşallah başarılı olurum.