alpiskonunannesii Aya geldik sürekli emmek istiyor benim çocukim de, sütüm yetmezse telaşına düştüm açıkçası 🥹 Hurma, kuru kan üzümü, incir, gün kurusu, dut kurusu, susam ve inciri koyup kaynattım her gün içiyorum. Nurse Harveys’in anneler için şurubu var 3kez 5ml ondan içiyorum, bikaç günde bir malt içecekler var onlardan içiyorum, ara ara sağımlar yapmaya başladım 60ml civarı da öyle süt geliyor, tüm tuşlara bastım iyi geldiğini de düşünüyorum sana da tavsiye ederim şifa olsun inşallah 🫶🏻🙏 Bir ihtimal sütüm bir gün yetmezse de mamaya başlarım ne yapayım, sen de olumsuz düşünme lütfen mamayla ve kendinle ilgili, mühim olan bebişinin ve senin sağlığınız 🫶🏻🙏
brvnkr alpiskonunannesii benımde sütüm hep fazlaydı bebeğime 5 aylık olduk bir anda azalma oldu ıstee ıstemez üzülüyorum bebegım çok zor bu bebek
aaslanbeyy beyzanuroz gün içinde 2 saatte 1 olacak şekilde sürekli sağım yapacaksınız aksatmadan .. Ek takviye birşey kullanıyor musunuz?
beyzanuroz aaslanbeyy kaç dakika. Yapıp kaç dakika bırakmam lazım dakikaları da yazar misin detaylıca
aaslanbeyy beyzanuroz 20 dk sağım 10 dakika dinlenme 10 dakika sağım .. Solgar… bestlak … anne çayları tüketebilirsiniz .. dereotu … helva … bunları ben başlarda çok tükettim bebeğime yetecek kadar sütüm oluyor ekstra sağımla çoğaltmaya çalışıyorum gelmese bile sağıma devam edin çünkü 10 dk gelmeyip 12 dk geldiği oluyor pes etmek yok . bir gelip bir gelmeyecek süt yok anlamına gelmez.. Sağım öncesi göğüs uclarınıza krem sürebilirsiniz catlama olmasın diye
Elifeslemada brvnkr benim de 2 gündür göğüslerim yumuşadı sağıyorum çok az çıkıyo sütüm birden nasıl bu kadar azaldı anlamadım bebeğim doymuyo sanki önceden 2 saat emzirmesem taş gibi olurdu şişerdi şimdi yumuşak.mama verdim asla içmedi kabul etmiyo sağıp vereyim diyorum sağınca o kadar az çıktı ki bebeğim aç duruyo diye üzüldüm
Elifeslemada brvnkr stres falan da yapmadım birden niye kesildi bende anlamadım artırmak için takviyeler aldım ama yok resmen sütüm birden kesildi bebeğim daha 4,5 aldık çok üzgünüm 1 yaşına kadar emzirmek istiyodum
Elifeslemada brvnkr önceden 20 dk iki memeyi sağıyodum ve 150 hatta bazen daha da fazla çıkıyodu 2 saat emzirmesem süt akardı her yerime öyle şişerdi yani nolduysa 2 gündür hem yumuşak hemde sağıyorum sağıyorum yok 30 cc den fazla çıkmıyor
zeynepasel991_ brvnkr üzülme canım benimde az halada yetmiyor destek veriyorum açikinca mecbur içiyor mamayı. Helva,rezene çayı,kek,ayran,yoğurt bende süt yapıyor dene istersen
suheyla92 brvnkr ayni ben yaa ne var bu 5.ayda cok kisiden duydum bu ayda sutu biten ya da azalan. Benim de birden bitiyo gibi oldu bestlak aldim emziren anne malt icecegi aldim geri doldu bir de kuru dut cok ise yariyor ama bu sefer de emiyor doymuyor. Emdikten sonra 120 cc mama teklif ediyorum hepsini iciyor sutum sulandi galiba. O ikisi ise yariyor tavsiye ederim
merveelaa brvnkr rezene içiyorum ben çok iyi geliyor, helva , bulgur da süt yapar. Ama sabah akşam rezene gerçekten çok çok iyi geliyor süt için
harika1995 Elifeslemada Benimde durumum ayni sizinki gibi oglum 4,5 aylik Her sagimda 120-150 cc cikardi simdi max 90 cikiyor . Bi gogsum tikanmisti 1 ay once oglum emmeyi biraktigi icin ve surekli tikanmaya devam etti , hala o gogsumden cok az sut geliyor , bununla ilgili mi acaba diye dusunuyorum 😞