Rumoss yüksek ihtimal düşüp çıktığı için hastane de tutuluyor bence de en iyisi. Benim oğlan 16 ya da 18 le yatış yapmıştı tam hatırlamıyorum şuan 1 gece yatıp çıktı sabaha 9 veya 10 da düşmüştü. Yine de takip edildi bir daha çıkmadı şükür 15 günlükken de tamamen geçti. Kan uyuşmazlığımız vardı bizim çok hızlı yükseliyordu , doğar doğmaz başlamıştı zaten hastaneden 5-6 gibi bi değerle taburcu olmuştuk doğumun ertesi günü. Bol bol emzirin , 2 saati beklemeyin bu süreçte gak dese meme guk dese memeye alın. Benim ki anne sütü almıyordu mamayla beslendi, 2 saatte bir atıyorum 60 cc içmesi gerekse saat başı 30 cc veriyordum sık beslendiği için kusmasın diye de reflü yatağında yatırıyordum çok işimize yarıyordu. Endişe etmeyin düştüğünden emin olana kadar hastane de kalması daha iyi geçmiş olsun 💐