Sevgili anneler 4 gün önce yine post açmıştım 3 aylik kanında enfeksiyon çıkmıştı ertesi gün göğüs kafesinde geri çekilme olduğunu gördüm hemen acile görürdüm çocuk dr geldi baktı durumunun ağır olduğunu burada tedavi edemeyeceğini soyledi. Bu arada hakkari de yaşıyoruz. Ambulansla gece hakkariden van bölge hastanesine gonderdiler şu an tedavi oluyor ama ciğerleri çok sıkışık. Sizlerden rica ediyorum sevgili anneler lütfen 41 yasin okurmusunuz oğluma dua edin nolur çok üzülüyorum o ağlarken gözlerimin içine içine bakıyor kurtar beni der gibi ama elimden hiçbişey gelmiyor.