Merhaba, doktorumuza yazdım ama cevap alamadım henüz. Kızım 19 aylık koltukta zıplarken düştü başının sağ tarafına doğru. Alın kısmı şişti gör kenarı minicik kızardı buz koydum biraz şişliği aldı gözde kayma uyku hali vs yok yine de tehlike olabilir mi?