Deletedmom_117 Merak eden varsa dige actim postu kizlar bugün gittim Dr. Minnigim Bizimle Beraber çok şükür oğluma kardeş geliyo 🥹🥹Ymutsuzdum kalp atışı olusmucak diye korkmuştum Varmış şükür . Erken davranmayın kizlar sabırlı olun bekleyin ♥️
Oli Deletedmom_117 oglunuz kac yasinda, bende ikinciyi istiyorum ama kararsizim. İlk cocugum benimde erkek ve bize kok sokturdu 😀😀
Deletedmom_117 lidokain adete göre gerideydi doktor bozmuştu moralimi bu kadar geride olmaması lazım diye o yüzden suiur dört gün var adetle arasinda
myferimah Deletedmom_117 hayırlı olsun ilk doğumunuz normal di herhalde çünkü sezeryan olsa bu kadar erken davranmazdınız.