tuba8989 evet çok normal süt damarı derler ona bizde emzirme sonlaninca yada gogsunuz terbiye olunca gidiyorlar, topaklanmalar için de eğer ağrı yapmiyorlarsa duşta sıcak suyla hafif ovmaniz yeterlidir onlar da süt bezesi, eğer ağrı yapiyorlarsa önce duşta sıcak suyla ovup sonra göğsünüzü biraz sagip sonra soğuk uygulayın gecer