2901emir ilaydacarkl geçiyo merak etmeyin bizim 4 aylık olunca geçmişti çok aglayıp ıkınıyodu doktorumuz biraz gazı geçince düzelir dedi ve 4 aylıkken düzeldi göbeği
duygu_ars ilaydacarkl benimkinin hala geçmedi 2 buçuk yaş. Doktor 4 yaşına kadar bekle olmazsa alalım dedi
Kubraengin 1 yaşına kadar kendiliğinden düzeliyor göbek fıtığından korkmayın kasık fıtığı olması sıkıntı