denizse Meri-Mel bende yeni aldım ama henüz kullanmadım kullanıp yorum yaparım çok uygun geldi banada
Meri-Mel SeverusSnape 101 e geldi canım yeni ürün imiş Perşembe gelmişti de eşim de bende rahatsızdık dün ancak alabildik nasipse koydum bakalım ne olacak sonuç bir arkadaş memnun kaldığıni yazmış yorumlarda bakalım
Meri-Mel starwomen Aaa öyle mi bakalım ben de koydum fiyatı da uygun geldi bakalım umarım iyidir hemen gidip bir tane daha alırım 😊😃
starwomen Meri-Mel Ben beğendim. Tertemiz yaptı. Su lekesi ve matlaşma da olmadı. İki çeşit vardı bende ikisinden aldım
SeverusSnape Meri-Mel o zaman yorumlarınızı bekliyorum🫶 Bulaşıkları matlaştırmıyor ve su lekesi bırakmıyorsa şahane. Maalesef Fairy dışında çoğu deterjanda bu sorunu yaşadım.
Meri-Mel SeverusSnape Bizimki de finish dışında öyle yapıyor bakalım deneyeyim mutlaka yazacağım umarım iyidir yerli ürün almış oluruz fiyatı da çok uygundu
Meri-Mel starwomen Ben promaks olanı aldım bakalım beğenirsem diğerinden de alırım fiyatida gayet güzel de mi
starwomen Meri-Mel Diğer markalara göre bana uygun geldi açıkçası. Az önce iş arkadaşıma da annesi görselini attı bundan sen de al çok güzelok beğendim diye 😂
Meri-Mel @starwomen @denizse kızlar ben ilk yıkamada beğendim gayet güzeldi bir de kavonozlarimi yıkadım ikinci olarak onda da gayet iyiydi
denizse Meri-Mel aa çok sevindim canım bende elimdeki bitsin son 2 tableti kaldı bakacağım umarım bende memnun kalırım çok teşekkür ederim yorumunu bizimle paylaştığın için ❤️🥰