Umut_Aslan Isıtıp veren var mı acaba bazen yediği miktarı yemediği oluyor hep döküyorum ısıtılmaz diye bildiğimden.
Ayse1412 Umut_Aslan ısıtma yapmıyorum ama 1 saat içinde hazırlanan mama verildiği icin sıcak suyun içine koyuyorum tekrar veriyorum
Seden Umut_Aslan hazirladiktan sonra 1 saat icinde tuketilmesi lazim eger yarim kalıyorsa zaten kis ayındayız peteğin üstüne koyabilirsin yada vereceğin zaman sicak suyun icine koyabilirsn
Umut_Aslan Seden tadina baktınız mi peki hic vermeden sanki kokusunda tadinda bi tuhaflik oluyor gibi
Seden Umut_Aslan evet oluyor kokusu ağırlaşıyor tadina bakmaya cesaret edemedim 😃 yanlış hatırlamıyorsam bekletilince içinde bakteri tarzi biseyler oluyomus
[silindi] Umut_Aslan soğumuş tekrardan ısıtılmış mama bakteri üretimi yaptığını okumuştum, vermeyin derim .
ozlem_oz Umut_Aslan ben aptamil veriyorum hazırlandıktan sonra 1 saat içinde tüketilmesi gerekiyor. ocakta ısıtılmıyor ama benmari usulü ısıtılabiliyor bu süre içinde