dogaammm Kızlar bebeğim 1 aylık yüzünde isilikler olusuyor bir de kıvrım yerleri kızarıyor çok. Bunun için bebeğime bir nemlendirici losyon arayisindayim. Önerebileceginiz bir nemlendirici var mi
bebegiminbesigicamdan dogaammm e bebegin kendi markasida guzel o kadar para vermek istemezseniz denenebilir
starwomen dogaammm kızımın da isiliği çok oluyordu o dönem doktor bize hiç bir krem/nemlendirici önermemişti