Bebegimin gaita testinde gizli kan cikmisti süt ve süt ürünleri demişti doktorumuz cunku sadece mama ile besleniyordu beni emmiyordu zaten son 2 ayda kilo alamıyordu. Şimdi ben tadımlara başladim 1 aydir yediriyorum havuc kabak bal kabagi fasulye bezelye elma muz armut kayısı denedim sorun olmadi. Brokoli vericen bugun ama bazen o kadar ürkütücü şeyler okuyorum ki burda yeni bir tadımda karnıma ağrılar giriyor allah gostermesin anlatılanlar gibi bir sorun olur diye. Valla kafayı yicem daha test yapılmadi ctesi götürcem doktora o zaman isticem testi ne var ne yok diye alerjide ama doktorumuz mama kullandigi icin sut ve sut urunleri kesin dedi.