Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık şuan mememi tutmadığı için mama veriyordum daha 20 günlükken Adıyamana taşındık gelir taşınma stresler sıkıntılar derken sağım yapamadım mamaya ağırlık verdim fakat taşımdığımızın ikinci günü bebeğimim yüzü kızardı falan başta isilik sandık doktorda öyle dedi geçmedi başka doktora gittim krem yazdı geçirdi tekrar çıktı cildiyeye gittim o da sıcaktan dedi bir türlü geçmedi en son alerji doktoruna gittik sütünden olabilir diyor vermiyorum sadece mama veriyorum dedim yine de bana süt ürünleri diyeti yap dedi alerji maması kullan dedi ama tadı baya kötü içine tatlandırıcı bişi katayım mı dedim katma dedi test sonuçları çıkana kadar şimdi bebeğime alerji mamasını verdim yiyemiyor yediğini de kusuyor bildiğiniz kendinden geçiyor yavrum bende vermedim başka marka mama aldım veriyorum başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz 😔