Merhaba kızlar 7 aylık bebeğim var ve nerdeyse 3 aydır geceleri saat başı krizlere girerek ağlayarak uyanıyor karnı aç olmasa bile bu hep böyle haliyle uykusuzluktan mahvoldum artık gün içinde çok sinirli gergin bir ruh halindeyim. Salladığım zaman uykuya dalıyor sorum şu başlıkta belirttiğim ürünü alıp memnun kalan var mı alsam bu kez iyice sallamaya alışır mı sallanmadan hiç uyumaz diye tedirginim ya da bu saat başı uyanma durumu geçer mi sabretmeli miyim ne zaman geçiyor geçmiyor ise almalı mıyım sizce