Kızlar bebeğim tam 3 aylık 3 4 gündür aşırı huysuz ve huysuzlugu her geçen gün artıyor emiyordu emmiyor artık emsin diye elimden geleni yapıyorum zar zor emziriyorum ama bence acısı agrısı var diş kasıyıcılar aldım onlarla susuyor biraz kendi elini götürünce kasıttırıyor susuyor ateşi yok kafası biraz sıcak sadece jel falanda aldım sürüyorum yapılması gereken herşeyi yapıyorum ama yinede hep ağlıyor 3 aylık diş patlar mı acaba yada bu kaç gün sürüyor çaresiz kalıyorum çok üzülüyorum elimden baska bişey gelmiyor dün artık en son calpol verdim cok az onla uyudu kesintisiz anladım ki ağrısı vardı dişle alakalı hiç bilgim yok kaç gün sürer patlar mı yoksa ilerleyen zamanlarda mı oluyor bilmiyorum yardımcı olur musunuz