Merhaba arkadaşlar oğlum 5 gün sonra 5 aylık olacak ve ben 1 ay sonra işe başlayacağım. Her ne kadar süt iznim olsa da bebeğime süt bırakmam gerekiyor . Şimdiden sağıp atayım dedim . Ama en çok süt veren memeden bile 60 cc zor zoraki çıktığını gördüm . Başta moralim çok bozuldu . Bugüne kadar bebeğimin kilo almadında sorun yoktu çünkü. Ama baktığımda bebeğim memeyi emerken gayet süt geliyor . Pompada sorun olabileceğini düşündüm. Pompayı arkadaşımdan almıştım phlips aventin pompası. Hastane tipi pompalar varmış onlardan mı kiralasam . Ya da başka çekim gücü iyi tavsiye edebileceğiniz pompa var mı ? İlk 3 aylık dönemde bu sorunu yaşamadım o zamanlar sağmada sorun olmuyordu . Niyeyse şimdi böyle oluyor . Önerileriniz var mı bununla ilgili ?