sevilfatih 20gün önce hormonlu spiral taktırdım. 20gündür lekelenme oluyor. Daha regl olmadım. Ama kanamayı azaltacağı yazıyordu ve söylendi doktorum tarafından. İlk 3 ay alışana kadar lekelenme normalmiş… Bende deneyimleyip göreceğim. (Kansızlık problemim olduğu için hormonlu spiral tercih edildi bu arada ve daha yüksek korunma sebebiyle. )