Bebeğim 11 günlük oldu. Sezaryen dikişlerim iltihaplanmış. Yaşadığımız yer aşırı sıcaktı ne kadar kuru tutmaya çalışsam da terledim galiba dün sağ tarafı şişti kızardı. Bir de sıcaktan bebeğimin boynu kolları falan tahriş olmuştu memleketimize geldik 8-9 saatlik yolculuk yaptık. Onun yüzünden mi oldu diye içim içimi yiyor. Doktora gittiğimde yolculukla alakası yok dedi gerçi. İltihap için 2 antibiyotik verdi bir hafta kullanıp gidicem eğer geçmezse yatış vericem dedi. Dünden beri çok moralim bozuk. Yatış verirse bebeğimden ayrılmak zorunda kalırım. Bebeğimde sarılık var sık sık emmesi gerekiyor. Ben olmazsam nasıl bakacaklar diye düşünüyorum sürekli zaten çok ağlıyor dünden beri düşünmekten kafayı yiycem. Bir haftada antibiyotik tedavisi ile iyileşir mi başına gelen var mı? Baya iltihaplanmış çünkü akmadı ama çok şiş şuan yanma hissi var. Antibiyotik dışında yapabileceğim bir şey var mı? Bilgisi olanlar yorum yaparsa çok sevinirim.