Mikail1808__ Oğlum 4 yaşında ayağında böyle ve mahrem bölgesinde azda bacaklarda ellerde var başına gelen var mı böyle nedir bu acaba bilen kişiler lütfen bilgilendirme bilir mi el ayak hastalığı değil onu biliyorum ama ne bu biranda çıkmaya başladı
Meri-Mel Mikail1808__ Alerji olmuş kızım kuru yemiş yeyince oldu 1 hafta önce deloday şurup iyi geliyor bize😔
ppzeynep Mikail1808__ Maymun çiçeği olmasın.🙁 Benim 2 yaşındaki kızımında kasığında çıktı bir tane. Sonra hızlı bir şekilde etrafında 4-5 tane çıktı. Doktor takip et, dedi.
Poly-ana Mikail1808__ Maymun çiçeğine de benziyor el ayak hastalığına da benziyor alerjiye de benziyor bunların hepsi birbirinin aynısı
Mikail1808__ Meri-Mel ayy geçmiş olsun sizede benim komşum kek vermişti geçen akşam onu yedi sabah kabardı böyle dün azdı bugün biraz daha arttı sanki
Mikail1808__ derinsmayko içi su dolu değil bende alerjiden şüphelendim açıkçası komşum geçen akşam kek verdi çocuklar yesin diye onu yedi sabah böyle oldu dün oldu ama biraz daha hafifti bugün birazdaha kabarık
derinsmayko Mikail1808__ ya benim de böyle oluyordu küçükken çilek ve domates çok yediğimde ona benzettim o sebeple sordum bende alerjiye benzettim çünkü
Meri-Mel Mikail1808__ Demek ki bir şeye reaksiyon gösterdi amin Allah razı olsun kuzulara bişi olmasın bizim bir haftayı buldu hala aysklarsa izi var
Mikail1808__ Violeta22 yok el ayak hastalığında yuzdede yaralar gibi oluyor ateşlenme filan boğazlarda şişme filan oluyor bunlar yok ilk belirtileri bunlar zaten
Mikail1808__ ppzeynep ayy allah korunsun ya bizimde ilk başta kasıklarda oldu sonrası farklı yerlerde oldu
Brokolilim ppzeynep Korku politikası Allah aşkına inanmayın söyle şeylere ya Afrika da senelerdir var olan bir rahatsızlık gündeme taşıma sebepleri birilerine para kazandırıp birilerini öldürecekler kovid gibi.
mommy15 @Mikail1808__ bebeğimin yüzünde de yaralar çıkmadı boğazı da şişmedi sonuç şu an el ayak hastalığı… Bizim sadece popo kısmında ayaklarda ve vücudun belli başlı yerlerindeydi
Mikail1808__ mommy15 ama benimkide öyle bel bölgesinde popoda belli başlı yerlerde hastane kan tahlili mi yapiyor böyle olunca acaba
mommy15 @Mikail1808__ yok kan tahlili yapılmadı. Bizim ağız içinde de kırmızı kabarcıklar vardı. Birazda ateş vardı. Doktor bu belirtilere göre el ayak hastalığı olduğunu söyledi
Brokolilim ppzeynep Senelerdir var olan şeyi abartıp ballandırıyorlar korku yaymak için anlamak zor olmamalı.
Mikail1808__ ppzeynep sanırım değişiyor oğlumda çok fazla çıkmadı ellerde ayakta hafif bide kopo ve kaşıklarin orası oglumdan dolayi kizimada geçti ama onunki baya hafif oldu ellerinde ayaklarında yoktu tek tük oldu kalçada öyle 1 hafta sonra düzeldi