Ben zaten yedi ayda 30 kg verdim tamamı yağdan neredeyse koruma dönemine girince taşınma oldu bizim bir ay hiçbir şekilde dikkat edemedim şu an ödemim de fazla çıktı umarım kilo almamışımdır ama kendimi de toparlamak adına hem aralıklı oruç hem diyet yapmaya karar verdim ve bunu ayın 15’ine kadar yapmayı planlıyorum o yüzden her gün neler yaptığımı nereye yedim resimde buraya atacağım size de fikir olsun amacım diyet yapmak kilo vermek değil zaten verdim hatta şu an ideal kilomu çok altındayım ama bir ay hiç dikkat edemediğim için kendimi toparlamak adına böyle bir şey yapmaya karar verdim