buketadenatalay Kızım 5 gündür hasta geniz akıntısı bir türlü geçmedi nefes almakta zorlanıyor, nefesini tutuyor ,emziğini emmekte ve mama içmekte zorlanıyor ne yapabilirim nasıl geçireceğim şaştım kaldım 😔
buketadenatalay aybarsmom34 teşekkür ederim evet doktora gittim bi tane damla yazdı o da bi işe yaramadı daha da çoğaldı sanki
aybarsmom34 buketadenatalay İsterseniz başka bir doktora daha görünün daha minicik. Sanırım bu sıralar salgın var. Benimde oğlumda düşmeyen ateş var. Bugün biraz daha iyi sadece. Dün doktora gittiğimizde yaygın olan viral enfeksiyon dedi
buketadenatalay aybarsmom34 sizede çok geçmiş olsun bugün tekrardan götürdüm aynı damlayı kullanmaya devam et dedi doktorumuz bende devam edicem bakalım antibiyotik vs verme dedi inşallah bir an önce iyileşir yavrularımız 🙏🏼