Yenidogdugunda kundak yapiyodum uyuyodu sonra kundağı bırakmak istedim asla uyumadı hele gündüz uykusu hiç yoktu. Bütün aile helak olduk. Dün kundak yaptım beşigine koydum uyudu ve sabah kalktığımda saat 7,30′du. Tam 7 saat uyudu artık kendimden nasıl gectiysem..hemen aldım emzirdim kundagini açtım . O gülmeyen çocuk gülücükler saçmaya başladı gayet sakin huzurlu ama 7 saat uyku çok değil mi 🤦♀️