DidemYldrm Kızlar bebekleriniz biberon ile beslenmeye başladık dan kaç gün sonra hastaneden taburcu oldu ?
Tanemduygu DidemYldrm bende 33+0 da dogum yaptim35 gun kaldi kuvozde biberonla verdiler hep simdi beni emmiyor maalesf biberona gectilerse birkac gune seni emmeye cagirirlar canim merak etme
Semraaa 1PrensAnnesi doğar doğmaz 2 gun şiringa ike beslediler sonra biberona geçtiler sonrada emzirmek için gitmiştim
DidemYldrm Semraaa kaç gün emzirmek için gittin canım birde biberonla beslenmeye başladıktan kaç gün sonra emzirmek için çağırdılar
DidemYldrm Semraaa evet canım düştü 33 gündür hastanede solunumdan dolayı yatıyordu düzeldi çok şükür yarın da biberon ile beslenmeye başlıcakmış
Semraaa DidemYldrm biberona başladılar ben 3 4 gün sonra çağırdılar emzirmek için bir kere saat öğlen 3 de bir kerede akşamda saat 9 da gidiyodum diğer beslenme saatlerinde biberonla veriyolardı inşallah tez zamanda çılar bebişin 💕
DidemYldrm [bilinmeyen] 35+4 haftalık oldu 33 gündür küvezde 30+5 haftalık doğdu solunum sıkıntısı vardı düzeldi yarında biberon ile beslenmeyi deneceklermiş bende artık ne zaman tabur olur diye merak ediyorum
DidemYldrm Semraaa onu biliyorum canım daha eve gelmedi ya damar yolu açıyorlar ya ordan ondan dolayı mı acaba
DidemYldrm [bilinmeyen] evet tek sorunu oydu canım o da çok şükür düzeldi biberonla besliceklermiş emerse taburcu edicez artık dedi ama kaç güne taburcu olur bilmiyorum
DidemYldrm Tanemduygu denicem bu hafta dedi doktor olumlu tepki verirse biberona devam edecekmiş bakalım en kısa zamanda çıkar inşallah miniğim