Bebeğim 8 aylık olacak gece uykusuna geçerken çok fazla ağlıyordu bazen 2-3 saat ağladığı oluyordu ve gündüz uykularınada zor geçiyordu. 15 gündür bay bay night damlasını kullanıyoruz bitkisel olduğu için güvenmiştim. 15 damla gece uykusuna geçmeden önce veriyorum. Kullanmaya başladıktan sonra gece uykusuda düzene girdi gündüzleride çok rahat uyumaya başladı. Ama bir zararı olur mu bağımlılık yapar mı? Kullanan var mı