Sağlık ocağındaki doktor bana takviye amaçlı tribeksol yazmıştı b12 vs için. Kullandım bazen unuttum falan derken bitti. Bugün gene yazdırsam mı diye düşünürken emzirme döneminde yüksek b6 sebebiyle kullanılmaması gerektiğini okudum. Emzirdiğimi söylediğim halde beni neden uyarmadı ya kafayı yiyecem. Tamam benim de araştırmam lazımdı ama Allah aşkına doktora güvenmeyecek miyiz… üstelik o şokun üstüne araştırmaya devam ederken içinde susuz laktoz olduğunu da öğrendim. Bebeğin süt alerjisi de var çıldırıcam artık ya. Yani sabah sabah moral filan kalmadı…