bebeğim 2aylık. anne sütü yeterli gelmediği için mama takviyesiyle ilerliyoruz. 1.ayın sonunda ilk önce Hipp markasıyla başladık birkaç gün sonra sıvı şekilde kusmaya başlamıştı ve her gün kaka yapan bebeğim 5-6gün yapmamaya başlayınca Golden goat’a geçtim bu mamayı sevdi fakat kaka yapma süresi değişmedi.sma comfort denedim sadece 2 biberon verebildim direkt aşırı derecede kustu hiç içmedi, sevmedi. şu an hala golden goat devam ediyorum çok memnunum sadece 5-6 günde bir kaka yapıyor.mama kullandığınız halde bebeğiniz her gün kakasını yapıyor mu? bu durum normal mi yoksa mamadan kaynaklı mı sindiremiyor mu ?